Khamis, Februari 19, 2004

Servis kereta dan tuning sekali. 118,000km sudah dirempuh oleh Kancil 850 itu. Maknanya bila sampai 123,000km, kereta mesti diservis sekali lagi. Kemudian aku ke kedai aksesori untuk betul pintu dan tukar radio kereta.

Lepas Maghrib, hantar Icah dan Nil ke Taska al-Wijdan milik orang rumah aku. Icah ada kelas mengaji. Langsung aku ke Masjid Segamat Baru. Ustaz Omar sedang berkuliah. Guna kitab Bahrul Mazi. Memang seronok menghadiri majlis ilmu.

9.30 malam aku ada temu janji. Mak telefon malam tadi kala aku sedang bersembang dengan kawan-kawan. Tanya bila nak balik sebab ramai orang nak ubat Memo Booster yang Icah jual tu. Aku kata, mungkin Pilihan Raya nanti baru kami balik. Mak tanya pasal rumah. Aku kata, akan dapat kunci minggu depan.

Banyak juga yang kami sembangkan. Fenomena siasah negara agak menggusarkan dan mencuakkan. Situasi KeAdilan membimbangkan...?



0 komentar:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP