Isnin, Mei 17, 2004

Sambutan Hari Guru peringkat SMKAS sederhana meriah. Pagi-pagi lagi, ada main bola. Lawan budak. Saya dapat skor satu. Mujur juga tidak cedera tegal kaki saya hampir terpelecok. Esok petang, ada perlawanan kalah mati peringkat suku akhir Karnival Bolasepak SMKAS. Lawan budak Tingkatan Lima.

Dapat surat daripada UPND. Rupanya kad jemputan ke penyampaian HSKU2003 pada 21 Mei ini. Pasti Kak Azah yang menghantar. Ingat juga dia pada saya ni. Memang dia kakak dan editor yang sangat baik. Dulu, masa penyampaian Hadiah Sako 2 dapat juga undangan. Tapi sayangnya, tak dapat pergi.

Saya terasa tidak selesa dan kadangkala rasa mahu tertawa juga bila mengenangkan ucapan tahniah yang ikhlas daripada saya telah disalahtafsirkan oleh seseorang.

0 komentar:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP