Isnin, Disember 26, 2005

Penulis sedang mencari noktah novel ketiganya di rumahnya di Bandar Putra

MINGGU TERAKHIR SALJU SAKINAH

Alhamdulillah.
Salju Sakinah akhirnya berjaya saya noktahkan semalam. Siri 120 hari ini. Siri 121 tersiar Selasa. Dan siri 122 pada Rabu ini adalah sirinya yang terakhir.

Tamat sudah perjalanan Sumayyah dalam Salju Sakinah. Kalau nak disambung hingga Sumayyah tua, boleh juga. Hehe. Tapi dah tak sempat. Saya pun dah macam tak larat. Bagilah can pada penulis lain pula untuk memulakan siri barunya di Ruangan Agama Utusan Malaysia itu. Bagilah peluang kepada saya untuk merangka novel seterusnya.

Insya Allah bersama siri terakhir itu akan disiarkan juga sedikit latar belakang penulis. Ada istimewa sikit. Mungkin berserta gambar. Kalau nak tengok, kenalah beli akhbar Utusan Malaysia hari Rabu tu.

Tentang penerbitan novel Salju Sakinah dalam bentuk buku, sebenarnya masih dalam perbincangan. Insya Allah, saya akan cuba mengusahakannya secepat mungkin - sebelum orang melupakannya - tahun depan. Terima kasih kepada semua pembaca yang memberi sokongan dan selalu bertanya bila terbitnya. Untuk perkembangan terbaru kenalah rujuk laman web saya ini atau terus ke www.saljusakinah.blogspot.com.

Mulai sekarang, saya mulai merindui Sumayyah dan detik-detik payah melayannya dalam Salju Sakinah.

0 komentar:

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP