Sabtu, Mei 27, 2006

SEORANG PEMIMPIN & SEBUAH IMPIAN
"bila pengikut abuya sampai pada sakaratul maut, abuya akan duduk di sebelah kanan.. maka syaitan tak berani datang dekat sebab abuya (orang Tuhan) ada kat situ dalam kubur, ada lembaga putih (disebutkan 'ruh muqaddas mutiara abuya') duduk sebelah mayat pengikut abuya.. bila malaikat Munkar & Nakir datang nak tanya soalan, lembaga tu akan kata : "Ya Munkar, Nakir.. ni anak murid saya.. kalau ada apa apa tanyalah saya".. jadi malaikat Munkar & Nakir tak dapat buat apa apa pada mayat tersebut sebab abuya tu orang Tuhan "

"pada hari qiyamat, abuya tunggu murid-murid nya yang setia untuk bg syafaat.. al-mahdi berdiri sebelah abuya & turut bg syafaat.. sebelah al-mahdi adalah Rasulullah yang turut memberikan syafaat pada pengikut2 abuya.."
Nak dengar petikan VCD ni? Klik http://rufaqa.multiply.com/

Memo: Istighfar. Kesian Abuya dan pengikut-pengikutnya.
Hum fi dholalim mubin!
SEBUAH IKLAN & SEORANG PEMIMPIN

Memo : Istighfar lagi. Kesian juga. NST lebih utamakan iklan daripada pemimpin Islam Hadhari kita!

8 komentar:

abdullahjones 8:03 PTG  

<:)= songkok tajam tu jadi pelindung malaikat pukul.

ghuroba82,  4:12 PTG  

dayusnya seorg pemimpin sebuah 'negara Islam'..membiarkan gambarnya dipaparkan di sebelah iklan arak..pak lah senyap je ke..?tak perasan ke..?or at least tak ada sesiapa org2nya yg perasan..

Faisal Tehrani 4:31 PTG  

salam,
eh betul ke abuya cakap macam ni? isy isy isy...

nai 6:02 PTG  

Inilah bila masalah aqidah tidak dititik beratkan..masalah al-arqam or rufaqa' atau apa jua nama mereka memang menyedihkan...

Inilah istilah taasub yang telah dikatakan Syiekh Nuruddin..Tassub ialah bila salah kita pertahankan..

Aduhai..Sering terfikir apakah alasan mereka2 yang mengikuti lagi gerakan itu? Sedang sudah terang benar gerakan itu salah di sisi Al-quran dan Hadith?

Moga2 ada lagi kiranya sinar hidayah buat mereka..

Naim 9:53 PG  

ya, mereka dalam kesesatan yg nyata.

bagi saya mereka itu = dua-dua lah, atas dan bawah.

Hah!???!!!

zaidakhtar 11:51 PTG  

org kata dia salah seorang dajjal. moga kita terhidar dr kazabnya.

nai,  10:40 PG  

amin...

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP