Isnin, Julai 24, 2006

13 JAHANAM di HOTEL SELESA
Hotel Selesa, JB yang 'tidak selesa' di hati umat Islam Johor,
pagi Sabtu lalu.
Klik di sini untuk melihat himpunan membantah forum
anjuran 13 Jahanam (Kumpulan Artikel 11).

Mereka yang bersekongkol menganggotai kumpulan 13 Jahanam ini adalah:
1. All Woman Action Society (AWAM)
2. Bar Council Malaysia
3. Catholic Lawyer Society
4. Interfaith Spiritual Fellowship
5. Malaysian Civil Liberties Society, Protem Committee (MCLS)
6. Malaysian Consultative Council of Budhism, Christianity,
Hinduism & Sikhism (MCCBCHS)
7. National Human Right Society (HAKAM)
8. Pure Life Society
9. Sister In Islam (SIS)
10. Suara Rakyat Malaysia (SUARAM)
11. Vivekananda Youth Movement, Seremban
12. Woman's Aid Organisation (WAO)
13. Women's Development Collective (WDC)

7 komentar:

Bukunota 9:39 PG  

kau ikut tengok sekali?

zaidakhtar 4:06 PTG  

Tak.
Aku ke Melaka. Tunggu kau mana ntah tak datang-datang.

Di JB, aku dah hantar wakil.

sam 12:10 PTG  

shouldnt Sisters in Islam be abolished coz they seemed to be fighting against Islam and that would be against the purpose of the existence of their society.cant we report it to the Registrar of Society or something...

Zaid Akhtar 1:48 PTG  

Bukan Sisters in Islam,
tapi Sisters against Islam!

Raiyan 1:03 PTG  

Mereka itu jahanam lagi menjahanamkan!

nai 4:15 PTG  

salam..

ustaz nak tanya..

baru2 n di sini ada buat juga talk tentang sistem perundangan, pasal murtad. Peguam Kamar Ainiah, Zainur Zakaria datang..

masa seisi soal jawap,ada seorang cina muslim yang kata dia ada masa tu, dan dia katatade isu pasal artikel 11. betul ker?

NASRIAH ABDUL SALAM 4:42 PTG  

cik Nai, apa pulak tak ada isu..yang orang dok kalut ribut tu ada isu le tuh..hehe (mewakili cik zaid untuk menjawap)

tetiba saya rasa sebu bila BAR Council pun bersekongkol sama.hampeh btul puak2 peguam yang gi forum tuh sama..!

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP