Selasa, Ogos 08, 2006

SESUDAH SEMINGGU


Banyak kisah dan kenangan yang terakam kemas dalam ingatan sepanjang seminggu di perantauan. Namun rasanya, biarlah saya mulai dengan foto ini.

Cuba teka, siapa gerangannya di sisi saya?

7 komentar:

Faisal Tehrani 1:32 PG  

salam,
kenapanya yang engkau serius....

zaidakhtar 12:25 PTG  

aku serius ke?
rasanya mcm dah senyum masa tu.
hahaha.
aku belum ready apalagi melebarkan senyum, tapi kak salina
dah klik!

rozais al-anamy 4:17 PTG  

salam akhi zaid,
lagu mana di bogor? jumpa sasterawan islam di sana? harapnya pengalaman akhi lebih baik berbanding ana. selamat kembali.. harap "meletup" lagi selepas ini.

Zaid Akhtar 9:23 PTG  

salam.
bogor ok.
pengalaman kami pun ok.

kenapa? pengalaman enti tidak ok ke? rasanya memang kita akan menemui pelbagai aliran penulisan di sana. biasalah tu. dan itu juga hak mereka. kita yang berjati diri ini tidaklah perlu terpengaruh apalagi terbawa-bawa rasa sedih. itu pun kalau kita benar-benar mau menjadi diri kita.

ekspresi 6:14 PG  

salam,
kalau boleh cerita la sikit tentang bengkel di sana. terutama cerita tentang ahadiat yang jadi guru di sana. tekak aku rasa loya ni...
apapun mesti seronok di sana dapat pengalaman berharga. bertuah dapat jumpa sasterawan tersohor di sana walaupun kita hantar sasterawan budak setan.

Zaid Akhtar 5:35 PTG  

insya Allah, sdr arif ekspresi
saya akan tulis nanti.

setiap yang indah tetap ada celanya. memang ada.

ekspresi 3:38 PTG  

maaf. (setelah baca semula komen saya, mungkin ada yang salah anggap pula)sasterawan 'budak setan' yang saya maksudkan di atas hanya seorang daripada wakil yang dihantar. tajuk novelnya begitu. yang lain terkecuali. yang lain sasterawan sejati. termasuk sdr.

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP