Rabu, November 22, 2006

i
Selamat bercuti!

ii
Menulis sebuah novel amat ngeri, suatu yang amat meletihkan. Kita seperti dalam suatu pertarungan yang amat tenat. Seseorang tidak akan dapat menolong kita untuk mengatasi hal ini. Seseorang tidak akan berhasil kalau tidak ada berkat dorongan kekuatan raksasa dalam diri sendiri.

-George Orwel

9 komentar:

dyat_izme 2:30 PG  

Salam,

Em... tengah siapkan novel baru ke?

Selamat bertarung! Saya sokong dari tepi (lama dah tunggu ni)...

p/s: penulisan novel satu pertarungan, penantian novel baru satu penyiksaan =)

pejuang kebebasan 3:38 PG  

salam cikgu..
saya anank murid cikgu di idrisiah

sQuall_farhAn 10:00 PTG  

salam 3alaik~

looking forward for ur next novel =)

shiddi hilak~

zf_zamir 2:42 PG  

tahniah..

kita ganti rak buku di luar sana cepat-cepat ya?

zaidakhtar 3:29 PTG  

Insya Allah.
Doakan moga banyak ilham terjaring dalam kepala.

Cuti mas berbaki sebulan ...

:-)

ekspresi 2:42 PTG  

Salam.
Bagus Zaid. Gunakan masa cuti sebaik-baiknya. Aku teringat ketika menulis Versi Aria bbp tahun lalu. Masa cuti sekolah. Dan aku pernah tak tidur sampai siang. Teruk jadi penulis kan?

BooK 6:44 PG  

orang kata. nak tulis satu buku macam menelan seekor gajah.
tapi aku rasa. macam nak menelan segerombolan gajah.
macam tu ke sheikh?

annyss 4:46 PTG  

Telan gajah? Tak cukup besar tu. Rasa terpaksa menelan semua dinosaur dalam Jurassic Park! Nak lahir novel pun macam nak beranak juga, nak beranakkan dinosaur. Gitulah, sakit ke tak sakitnya menulis!

zaidakhtar 6:07 PTG  

kak nisah,
haramlah telan gajah. hehe.

aduhai, novel baru separuh ni. tahun 2006 dah nak habis. macam mana ni, woi?

tolonggg!!!

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP