Khamis, Januari 04, 2007

AHLEN YA SANAH JADIDAH - 2007
i
Salam Eidil Adha.
Selamat Tahun Baru Masehi 2007.
ii
Fasa murung selesai. Dunia yang selama ini seolah-olah sekadar di hadapan monitor akhirnya terasa luas. Lapang. Lega selega-leganya.
iii
Sekolah dibuka semula semalam. Kembali dikerumuni pelajar. Dan, insya Allah, saya mahu kembali menjadi pelajar.

3 komentar:

saharil 8:32 PTG  

Salam aidil adha dan tahun baru kembali, zaid! dan selamat tahun baru muharram juga dalam 2 minggu
lagi (dan tahun baru cina sebulan
lagi) - tahun baru sekarang ni
dekat2 waktunya.. haha.

p/s
wah, menghadap komputer menbikin saga lah!

Rai 4:27 PTG  

Salam ya ustaz,
Tgh isi borang SLAB.Purba sungguh borang tu-''Lekatkan gambar terbaharu permohon...''.Ada ke lecturer Drama aku suruh aku buat visual art?Aku melukis pun hancusss.
Tapi biaq pi kat dia.Aku nak lari buat MA dgn Rahman Shaari.Atau kat APM,ikut jejak mak aku.Jom semua, sambung belajar!

zaidakhtar 8:06 PTG  

saharil,
lama tak dengar cerita kau. biasanya kita akan terserempak tiba2 saja di Pesta Buku. novel bersiri kau macam mana? selepas dunia badang, kau buatlah cerita dunia hulk pula ya. hehehe.

Rai,
jom!

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP