Rabu, April 02, 2008

SELAMATKAN KAMI JUGA!


Ustazah Senator,
Kami warga negara Malaysia.
Kami juga muslimah beragama.
Kami juga hilang arah sebenarnya.
Kami juga terkena kejutan budaya.
Apa bezanya dengan yang di UK sana?



Memo: Selain impak tekanan psikologi, apakah ada kemungkinan bahawa ini juga kejayaan perancangan licik musuh-musuh Islam ke atas prodigi-prodigi Muslim kita? Mereka pengaruhi, mereka cipta kejutan budaya dan musnahkan maruah dan jatidirinya? Ketara, ia juga satu tamparan hebat bagi umat Islam selain isu biadab pemimpin Belanda.

2 komentar:

MUMMY,  8:56 PG  

KERA DIHUTAN DISUSUKAN ANAK DIRUMAH BIORLAH MATI KELAPARAN...ENTAHLAH SAYA PUN NAIK BOSAN DGN KEMELUT POLITIK NEGARA.MAYBE NAK TUTUP ISU-ISU DALAM NEGARA YG TENGAH HANGAT DIBINCANGKAN....ISU2 SOSIAL DALAM NEGARA NI TAK LARAT NAK BENDUNG..DAH PEGI NAK CARI SUFIAH..EI KES LINA JOY DAH SETTLE KE???

Tanpa Nama,  12:50 PTG  

mulanya simpati dengan kes sufiah, kerana prihatin ibunya asal sini dan dia adalah 'bekas' genius muslim patutlah ada gerakan 'selamatkan...'

tapi
timbul pula rasa kecewa dengan keterlaluan dia memilih jalan hidup, membuang maruah dan menyalahkan ibubapa. mungkin ada silapnya.

masih lagi berharap agar si 'pelacur' sedar dan kembali ke pangkal jalan.. masa muda bolehlah tayang body bila dah tua tunggulah azabnya. taubatlah!!!

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP