Sabtu, Julai 12, 2008

PERALIHAN KUASA - JUN 2010?

Err, ingat lagi dialog malar segar dalam insiden ini?

"Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengumumkan … mengumumkan... satu… perletakan jawatan saya (tersebak sambil meminum air) perletakan jawatan saya sebagai Presiden UMNO dan semua jawatan-jawatan… yang dipegang oleh saya… dalam parti, perletakan (jawatan) saya sebagai pengerusi BN dan semua jawatan dalam BN."

"Why? Why?" tempik seorang wanita sambil meluru hingga patah tumit tinggi sepatunya.

"Kita tidak boleh terima ini… kita minta Datuk Seri tarik balik."

"No..no.. I have decided… I have decided… dah lama dah."

Memo: Tiada pula kali ini suara-suara tangisan dan rayuan yang meminta PiEm menarik balik pengumuman pengundurannya sebagai PiEm pada Jun 2010. Justeru, marilah kita meminta: PAK LAH, jangan UNDURlah!

2 komentar:

Amiene Rev 1:06 PG  

Senario politik di Malaysia ketika ini agak membimbangkan kerana kehidupan rakyat nyata agak huru-hara .

masni qisrine 3:11 PTG  

hmmm..entri yg kelakar dan mencuit serta mencubit cubit hari :)

p/s: nangis paklah baca nih..eheheh..

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP