Sabtu, September 12, 2009

KAMBING HITAM?

Malaysiakini:- Presiden MIC, Datuk Seri S Samy Vellu berkata masyarakat tidak mengundi BN kerana mereka menyampah dengan gabungan tersebut, dan bukan menyampah dengan beliau.

Sebaliknya, ahli politik berusia 73 tahun itu berkata beliau dijadikan kambing hitam ekoran kekalahan teruk MIC dalam pilihanraya umum lalu.

"Ketika masa saya (menteri dan ahli parlimen), mereka kata rakyat menyampah dengan saya (dan) itulah sebabnya masyarakat India tidak mengundi BN.

"Mereka bukan menyampah dengan saya. Mereka menyampah dengan BN," katanya yang gagal mempertahankan kubu kuatnya di parlimen Sungai Siput dalam pilihanraya Umum Mac tahun lalu.

Baca lanjut.

3 komentar:

Rusdi Abd Rahman 10:14 PTG  

Cikgu,
1. Ada kaitan yang sinikal tentang kutipan berita Malaysiakini dengan foto itu...
2. Benar dan sokong penuh kata Samy tu... "Mereka bukan menyampah dengan saya. Mereka menyampah dengan BN," - Maknanya makin ramai yang menyampah dengan UBN ni...!!??

Hasmora 10:34 PTG  

Syeikh.. tak silap pernah keluar ayat ni dari mulut bagindu itu..

kenapa mereka kata saya kafir? saya bukan kafir.. saya cuma bukan Islam..

sekali rasa nak gelak je.. dasar tolol.. ada seorang pensyarah di U Chiangmai tak silap.. yg sy msh ingat ialah baris2 akhirnya

demi tol demi tol demi tol demi tol demi tol demi tol demi tol.. tolol..

tak lama UBN semeleh lah kambeng hitam yang tua ni..huu

salam ramadan kareem.. selamat mencari al-qadr..

Othman Juliana 6:58 PTG  

kambing itam la sgttt....
MRR2 retak bkn keje ko ke SV? ceh!

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP