JURUKAMERA

Sabtu, September 03, 2011

Raya kelima. Ada kenduri keluarga yang perlu dikendali dalam mood raya. Tetapi ia program yang dinanti-nanti kerana pastinya akan menghimpunkan seluruh ahli keluarga dan kaum kerabat jauh dan dekat.

Derap pengantin
Walimah Izzah, anak bongsu Mak Ngah agak besar. Mak Andam nampak tergesa-gesa benar dan jurukamera yang menjadi pengiringnya pula tiada. Lalu saya terpaksa menjawat tugas baru. Menjadi jurukamera. 

Debaran dua mempelai
Sifar pengalaman namun saya cuba belajar dan melakukan yang terbaik sebagai kenang-kenangan pengantin dan keluarga. Terlalu banyak lagi yang perlu dipelajari tentang fotografi dan kreativiti.

Menyarung tanda cinta

5 komentar:

zakuan 7:40 PG  

Lepas ni novel pasal jurukamera pula :)

Mohd. Azrol,  10:03 PG  

Assalamualaikum saudara Zaid. Semoga saudara dalam keadaan sihat.Saya Mohd. Azrol dari Pasir Gudang. Ketika ini, saya bertugas di SMK Pasir Gudang 2, Pasir Gudang. Saya berhasrat untuk
menemuramah saudara Zaid iaitu sebagai memenuhi keperluan subjek 'Inovasi Dalam Pengajaran Kesusasteraan Melayu' yang sedang saya ikuti di bawah pengajaran
Shamsudin Othman di UPM. Jika tuan tidak keberatan dan bersetuju, saya akan emelkan soalan temuramah tersebut. Atau pun ada cara lain yang boleh saya lakukan untuk tujuan ini? Besarlah harapan saya untuk perkara ini kepada pihak saudara Zaid. Terima kasih.
abdullahbai81@yahoo.com.

Mohd. Azrol,  10:07 PG  

Assalamualaikum saudara Zaid. Semoga saudara dalam keadaan sihat.Saya Mohd. Azrol dari Pasir Gudang. Ketika ini, saya bertugas di SMK Pasir Gudang 2, Pasir Gudang. Saya berhasrat untuk
menemuramah saudara Zaid iaitu sebagai memenuhi keperluan subjek 'Inovasi Dalam Pengajaran Kesusasteraan Melayu' yang sedang saya ikuti di bawah pengajaran
Shamsudin Othman di UPM. Jika tuan tidak keberatan dan bersetuju, saya akan emelkan soalan temuramah tersebut. Atau pun ada cara lain yang boleh saya lakukan untuk tujuan ini? Besarlah harapan saya untuk perkara ini kepada pihak saudara Zaid. Terima kasih.
abdullahbai81@yahoo.com.

Zaid Akhtar 12:12 PG  

Zack,
banyaklah kau...

Azrol,
boleh e-mel saya di
nailofar@gmail.com

Azrol@Abdulahbai,  10:09 PG  

Assmualaikum ustaz. Saya dah emelkan soalannya..Azrol.

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP