PPMN III

Isnin, Disember 19, 2011

Setelah terlepas untuk hadir pada PPMN II di Melaka, saya hadir juga ke PPMN III di Jalan Bellamy, Kuala Lumpur. Makalah yang dibentangkan bertajuk "Menelusuri Diaspora Penulis Muda Timur Tengah". Selain berpeluang berkongsi ilmu, inilah masanya untuk bersua teman-teman penulis dari seluruh Malaysia.

Sesi 2 ini moderatornya Sdr Salman Sulaiman yang berbaju batik kuning cair. Ditakdirkan para pemakalahnya terdiri daripada para pelajar pascasiswazah di UPM. Dari kiri, Maisarah Yaakub (yang mewakili Dr Kamariah Kamarudin), Zaid Akhtar, Muhammad Zharif Hassan, dan Saifullizan Yahaya.

3 komentar:

Nuruddin Azri 10:46 PG  

menarik.

urm,

saya ada satu permintaan.tadi,saya ada menghantarnya tapi tak pasti sampai atau tak.jadi saya tulis semula.

saya nak mintak sahabat hasilkan satu artikel berkenaan

"konsep dakwah islamiyah dalam realiti masa kini"

itupun kalau xkeberatan.mintak kongsikan linknya di blog saya

http://nuruddinazrizulkifli.blogspot.com/

kalau boleh sebelum 28hb disember la sebab saya kena bentangkannya pada 30hb disember ini.lagi cepat lagi bagus.harap xkeberatan la.

kalau ada video n artikel berkaitan dengannya boleh juga dikongsikan.

syukran...=)

*artikel tu mengikut kaca mata penulis blog ini lah...

Rusdi Abd Rahman 2:31 PTG  

Cikgu Zaid,
Teringin benar nak jadi pengerusi sesi khusus pabila Cikgu jadi ahli panel kerana ada 'usikan' yang bakal dilontarkan buat Cikgu... Hehehe...
Apa-apapun tahniah buat Cikgu serta ahli panel yang lain dan pengerusi sesi ketika pembentangan itu...

Tetamu Istimewa 7:20 PTG  

Salam ziarah Tuan Zaid. Semasa di UPM saya pernah diberi tugasan oleh Dr. Kamariah Kamaruddin untuk melihat novel Salju Sakinah dari sudut Teori Psikologi. Ternyata hebat sekali. Tahinah Tuan. Sudilah jengah ke blog saya untuk bertukar-tukar pendapat. Harap tinggalkan jejak.

Catat Ulasan

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP